RSS

24 Aralık 2012 Pazartesi

SÜTLÜ İRMİK TATLISI



SÜTLÜ İRMİK TATLISI




Malzemeler:
5 su bardağı süt
9 yemek kaşığı şeker
9 yemek kaşığı irmik
İsteğe bağlı olarak vanilya
Üst kısımda ki ince çizgi robottan geçirilmiş hanımeller bisküvisi
Altta ki robottan geçirilmiş pasta keki

Yapılışı:Süt,şeker ve irmiği tencereye koyup pişiriyoruz.Ceylan gözü olunca pişti demektir.Piştikten sonra vanilyasını katıyoruz.Ben kek kalıbı kullandım ve kek kalıbını irmiği dökmeden hemen önce ıslattım(ne çok ıslanacak ne de az)Başka tatlılar için robottan geçirdiğim ve artan hanımeller vardı onları poşette buzlukta sakladım hazırdı hemen çıkarıp kullandım.Yine pasta kekinide artan kekleri robottan geçirip buzlukta saklıyorum ve zamanı geldiğinde çıkarıp hemen kullanıyorum.Islattığım kek kalıbına sıcakken üçte birini döküyoruz ara katlarına malzemeleri koyup işlemi tekrarlıyoruz.Tatlı tamamen soğuduktan sonra ters çevirip servis ediyoruz.Çok hafif bir tatlı tavsiye ederim...

0 yorum:

Yorum Gönder