RSS

13 Kasım 2012 Salı

GÜN MASALARINDAN-2




















GÜN MASALARINDAN-2


Evet arkadaşlar yine bir gün masasıyla karşınızdayım.Masamızda neler var:

1-Damalı baton pasta


2-Cevizli havuçlu mozaik pasta
3-Kısır
BU KISIRI YAPAN PINAR HANIM.PINARCIĞIM  ELLERİNE SAĞLIK HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOOOKKK GÜZEL OLMUŞTU.SÜSLEMENE DE BAYILDIM....
4-Gliko(bulgur köftesi)

YİNE Mİ GLİKO DEDİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM.EVET HER MASAMDA HEMEN HEMEN VAR.NE YAPAYIM SEVİYORUM VE HERKES TADINA BAYILIYOR VE ÜSTELİKTE ÇOK KOLAY.sİZE DE TAVSİYE EDERİM....
5-Yoğurtlu patates salatası

ARKADAŞLAR BU TARİFİ NURAYDAN ALDIM.TADI SÜPER SİZDE DENEYİN VAZGEÇEMEYECEKSİNİZ...

2 yorum:

fatma dedi ki...

bulgurdan özellikle patetesten sen vazgeçersen bilemiyorum artık bide bu gün sofralarından sorun kalmayacak şaka bi tarafa herşey süper görünüypr

Unknown dedi ki...

fatmacım bilirsin can boğazdan gelir.Arada bir bizde aktivite yapıyoruz.Bilirsin patates ve bulgur türk kadınının vazgeçilmezlerinden.Yorumunu görünce sevindim her zaman bekleriz...:))

Yorum Gönder