RSS

17 Kasım 2012 Cumartesi

BONİBONLU, RULO KATLI PASTA

 

 

 

 

 

 

BONİBONLU, RULO KATLI PASTA

Malzemeler
  • Damla Çikolata
  • Bonibon
  • Rulo Kat
Pandispanyası için;
  • 6 yumurta
  • 6 küçük fincan şeker
  • 1 k. fincan su
  • 6 k. fincan un
  • 1 pkt kabartma tozu
  • 1 pkt vanilin
  • 2 çorba kaşığı kakao
Kreması İçin;
  • 3,5 su bardağı süt
  • 1 yumurta
  • 2 çay bardağı toz şeker
  • 1 çay bardağı un
  • 1 çorba kaşığı nişasta
  • 2 paket vanilin
  • 2 çorba kaşığı kakao
Yemek Tarifinin Hazırlanışı

Pandispanyası için yumurta ve şekerimiz bembeyaz olana kadar iyice çırpıyoruz ve diğer malzemeleri sırası ile çırpıyoruz. Yağlanmış kelepçeli kalıba döküp önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 25-30 dkk kadar pişiriyoruz.. ve soğutuyoruz.
Krema içinde bütün malzemeyi muhallebi gibi pişirip soğumaya bırakıyoruz. En son 5 dakika kadar daha çırpıyoruz.
Soğuyan keki 2′ye kesip arasına kremamızı sürüyoruz. (ben ara kata bol damla çikolata serptim:) Ayrıca süt ile ıslattım katları)..
Diğer katı da kapatıp, kalan kremamızı heryerine güzeeelce sürüyoruz..
En son kenarlarına da rulo katları özenle döşüyoruz :) Üzerine de bolca bonibon serpip hayran hayran pastaya bakıyoruz :)))


HAZIR PASTA TABANI İLE DE YAPABİLİRSİNİZ.BEN BU PASTAYI DA HAZIR KEK VE PUDİNGLE YAPTIM ÇOK PRATİK OLUYOR DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM...


0 yorum:

Yorum Gönder